joi, 18 octombrie 2012

Cu cafeaua la volan

Astazi am patit o chestie foarte ciudata si in acelasi timp amuzanta. De obicei m-am obisnuit sa fiu injurata in trafic, ca deh, asa suntem noi ca natie, mai tarani jegosi needucati- in definitiv la ce te poti astepta de la o natie de ciobani?!? Eram in masina si plecam de la scoala cand un baiat s-a hotarat sa se strecoare milimetric prin dreapta, nu l-am vazut( mea culpa) si cand am virat si eu putin la dreapta era sa-l lovesc. A pus frana brusca cu scartait si in fine a inceput sa ma certe prin geam- nimic nou. S-a agatat de oglinda mea laterala dreapta - care momentan nu mai este, asta e alta poveste- si a inceput un bla bla bla ca nu tin la masina si bla... In fine, verde la semafor totul bine si frumos, dar el s-a hotarat ca nu e de ajuns ce a facut pana atunci asa ca s-a asezat in stanga mea si a inceput sa-mi strige prin geam ceva ce suna o invitatie la cafea. L-am refuzat politicos. Peste putin timp eram blocata pe stradutele alea cu nume de capitale si ma trezesc cu respectivul in stanga- care de data asta facea operatiunea de guerilla si iesise din masina special ca sa mai incerce o data faza cu iesitul la cafea. Intre timp eu il sunasem pe prietenul meu sa ma hlizesc la telefon de eveniment, telefonul era pe speaker baiatul urla la usa si o tine leandra cu cafeaua. I-am spus ca e in direct si apoi a continuat: l-a salutat politicos pe prietenul meu si au urmat 30 de secunde de sfaturi despre cum ar trebui sa aiba grija de mine ca sa am grija de masina. Problema este ca am observat ca suntem vecini la vreo doua strazi- sper sa nu mai dau de el. Concluzia: Nu-mi dau seama daca a fost un gest cute sau disperat. Inca ma mai gandesc. In ambele cazuri a fost extrem de gresit.

Niciun comentariu: