joi, 16 februarie 2012

cap ou pas cap?

   
   Se pare ca saptamanile astea facebookului ii place sa se joace cu mine. Fapt pentru care ma gandeam ca ar trebui sa gasesc un criteriu sa-mi selectez prietenii. Oare cei cu care mi-am tras-o de mai putin de 3 ori nu sunt demni de a-mi fi prieteni? Sau poate cei care nu-s prieteni? Sa-i scot din lista pe cei carora nu le place rose-ul, in schimb isi dau ochii peste cap la niste acrituri rosii? Sau pe cei carora nu le place ultima campanie  McQueen? Pe cei care nu citesc Wad, dar cumpra Love? Pe cei care poarta caciuli urate? Pe cei care nu au fost pe 11 la fantana?
Today

Frateleee meuuu
Fratelee meuu
Laura Bonciu
12:40am
ce e?
m`sieu theo

Da te-n gatu mar
Matii
Eu studiez subsolurile artisticw

:))
ce faci?
Doamne
De ce te-am injurat aseara
?!?
Laura Bonciu
nu stiu

Niciun comentariu: